11/02/2006

_tajnoticho

no. masinka akoze srdce mi zvonovo bucha. som doma a nie som vo svojej kozi, celkom nepochopitelne. pada sneh a je mi zima. v bratislave pada tiez. tam sa citim sama a tu tiez. ako zacarovany kruh. neviem co to je.
robim veci dokola a preco vzdy, preco vzdy ja musim "ratovat" ludi. fakt neviem. fakt nemam tolko sil, nechapete to? nie som vobec silna, hocico ma zlomi.
bojim sa hluku a kriku, nemam rada konflikty medzi ludmi, ktorych mam rada. neviem sa pozerat do oci, ked som protivna a niekedy mi je naozaj zle z toho co som komu urobila alebo povedala. a zmenim nieco? davas na mna starosti ako saty na vesiak jeden kabat na druhy a ja uz praskam. naozaj niektore neviem uniest a co je horsie- ani riesit.hocico by som urobila len retazovo ublizim dalsiemu cloveku...nezavisle odomna. samy spad. a ked sa cosi stane...najviac ublizim seba.posrata situacia.
mam tolko krehkych veci a hocico urobis, hocico sa urobi tak to asi nezvladnem. ach. toto tak neznasam.
myslim si ze sa vypisem a nieco povoli. houby. nepovoli vobec nic. zatvaram vkuse dvere ako debil a vzdy ked pridem myslim si ze nieco sa zmenilo. haha. vobec nic.
smiesne ako sa nalady menia vsak? radost nas vie dostat rychlo a rychlo prejst a to co nas trapi trva dlho.
typicky optimizmus...dufam ze to o chvilu prejde

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Človek znesie viac, ako si myslí. Len to ja bolí viacej, ako rátal.

Anonymný povedal(a)...

dovol si nebyt vzdy silna. Kto to od teba vyzaduje? Ludia by mali pochopit, ze nie si stroj, ktory je vkuse v pohotovosti.
niektore veci maju riesenia nie prave v pritomnosti. pockaj, kym dozreju.
a..aj mna stve, ze radost trva ze radost je taka prchka a zla nalada taka trvanliva. ble

Anonymný povedal(a)...

dievčinka zázračná, myslím, že to vypísanie ti predsa len trochu pomáha (mne áno), pretože tie kabáty, čo na teba druhí povešajú, ty sama aspoň imaginárne povešiaš na tých, čo ťa tu radi čítajú....aj keď nevedia pomôcť..

verco povedal(a)...

jaj asi mas pravdu mia. ja to vzdy nejako potrebujem vyexportovat zo seba...

] . [ povedal(a)...

: