5/09/2007

na parapete

.dačo uložené neverejné
dážď nám steká pod oknom, je čosi blízke v tomto stretnutí,
len
sadnúť si na parapetu, zapáliť cigaretu, keby som fajčila, malo by to efekt.
urobiť víno, klinčeky, vôňa, neumytý riad
krása, jednoducho vnímať samozrejmosti.

a maličkosti, čo sa ani nevypovedia, len tancujú okolo nás.
otázky, na ktoré nie je odpoveď, len ti poviem "a ja viem?"

dnes som dostala pusu na líce, rovno na schodoch, premýšľam, čo a kedy robím a ako kto reaguje a aké...aké čo všetko je a bude. to lepšie, čo bolo, čo príde.
mnoho.
vo mne. dávala by som von. čítam katku.

.dačo súčasne kýchavé
sedím, prskám, nohy na stole, Aerosmith, teplo vo vzduchu, dýchame
konzultujeme zvláštne nevyužiteľné veci, ktoré nás privádzajú do zúfalosti,
príde ten chlapec v kockovanom, čo mi tyko- vyká, stále sa nevieme rozhodnúť,
nakoniec to nechá na mňa a zrejme si myslí, že s K. lúhujeme aj lysohlávky, nielen čaj, lebo sa smejeme a som celkom odveci,
zapálim všetky sviečky a cítim to krásno,
ktoré sa ukáže len v napätých chvíľach.
Svet je farebný, niekedy sa len zlým smerom kukám...
a cítim to krásno
možno by sa dalo krájať, ukladať do mrazničky a rozmrazovať,
dnes som "šejkrovala" čaje, takmer všetko skončilo na tričku, ľudia sa usmievajú,
aj tí dvaja ožrani, čo sedeli za mnou,
myslím, že je nám teplo...:)
by som to chcela....transportovať nejako aj na nás/vás...
...hoci to za posledné dva dni nebolo dobré, bohužiaľ, stále sa snažím spomenúť si na to, čo mi tu doma dáva silu
a nevymýšľať, čo možno nie je....čo sa mi len zdá, je ťažké rozlíšiť to.
by som len chcela...
vlastne nechcela.
takto to má byť, čosi ma posunie vpred, čosi ma posúva vpred, zrejme netreba chcieť všetko tu a teraz.
nechať to tak..ísť si dakam.

6 komentárov:

3/4 povedal(a)...

Ja ti sem nieco napisem, aby to nebolo bez komentara. A ty ma nikam transportovat nebudes. Ok?

Anonymný povedal(a)...

plné takého...že sa chveje vzduch od tepla, že je to krásne...

Anonymný povedal(a)...

uz som vedela ze zareagujem, este som ani nezacala citat..:)
ono, niekedy sa mi zda, ze krasa je aj v tom nehladat vsade za kazdu cenu krasu(ked mame proste svojsky vkus). aj take rozhorcenie, hnus a hnev na vsetko ma svoje caro, ak sa na tom zasmejem, ze ako mi hrabe.
a ten prirodny smiech sa da pre niektorych tazko rozlisit od vyhuleneho. poznam, poznam, ked mi vcera jeden povedal,ze "ty sa co zo vsetkeho smejes". som sa zahanbila:))

Anonymný povedal(a)...

to ja

zazracnica povedal(a)...

heej katka, presne si to pochopila ako som to myslela, ze aj to take nepekne je dajako cudne pekne, asi treba vsetko prezit pokial su to veci nie zivotne dolezite tak sa da nad vsetkym zasmiat
bilinka ty mas nejake telepaticke spojenie s ostatnymi ludmi:)

Anonymný povedal(a)...

i ked-to si zvyknem hovorit, ked uz je po skaredom. dovtedy by som bila:)