6/16/2007

"...bylo by to krásný, kdyby nebe bylo jasný..."

Sedím na stoličke s plnou misou červených ríbezlí a krivím mojím krásnym fejsom zakaždým, ako z nich pažravo zožeriem za plnú lyžicu. Všetky praktické veci ma obchádzajú, kufor leží už pár dni esteticky rozcapený, kozmetiku doňho hádžem a vyhadzujem podľa toho, či hľadám žiletku alebo make- up- obsesia všade byť načas ma donútila baliť sa týždeň dopredu.
Toto je veľmi dôležité si vypočuť: Pesnička, čo mi tu opakovane vyhráva.
Milí čitatelia, iste ste si všimli, že príspevky na tejto stránke akosi znižujú svoju frekvenciu. (Chvíľka rozmýšľania- čitatelia- trpím schízou?) Som sa rozhodla, že s mojou literárnou plodnosťou a pretlakom divných myšlienok to treba zahaliť do nejakej lepšej formy, takže inšpirácie hádžem momentálne do Wordu, názov priečinku Bizar.nosti. Čo sa z toho vykľuje, to sa ešte len uvidí. Nasledujúce tri mesiace, keď budem obéznym Američanom so slovenským šarmom vysvetľovať ako fungujú atrakcie v zábavnom parku, pripínať ich veselé deti bezpečnostnými pásmi o sedačky a každé ráno sa modliť, aby odomňa nechceli, nech sa povozím na skúšobnej jazde sedemnástimi úžasnými roller- coastermi, lebo na mňa bol veľa aj ten provizórny kolotoč tuná pred bytovkami, na ktorom ma raz povozil mladý šuhaj menom Miky a táto skúsenosť s jeho šarmom a mojím citlivým žalúdkom mi stačila bohato na zvyšok života. Pomlčím o ruskom kole, či ako sa ten diablov nástroj volá, na dovolenke v Taliansku...čiže počas tých troch mesiacov budem nasávať vnemy. Ale nie o tom som chcela. Teda o čom? Vlastne len tak, že leto, teplo, kúpalisko, Pohoda- panebože choďte na tam!- Tori Amos v Ba- osušky, more, piesok, dovolenkove tašky a klobúky.
Túto časť roka milujem:)

9 komentárov:

lussul povedal(a)...

aspon ze tak.

:)

zazracnica povedal(a)...

aspon ze tak znamena spokojnost:D?
to tak pre teba som nacmarala nech nepistis...uz sa neuc a vymen post za post:)

lussul povedal(a)...

znamena ;)

ok ok. ale az po utorku. dohodnute.

Anonymný povedal(a)...

kométy ma napadajú, keď si to čítam...

neznášam balenie. keď niekam idem a nevim, čo si mám vziať, či úto sukňu alebo tiešaty, či tieto topánky albo hentie, či toľko knižiek. väčšinou si nabalím veľa. a na mieste to nepotrebujem. lebo to musím mať. a keby som nemala, tak to určite potrebujem...

a moc sa teším na US vnemy...ako ich podáš, keď o tom napíšeš...

tak.

MorningDew povedal(a)...

:) najlepší je na balenie ruksak, veľa sa zmestí, aj žiletky a šminky...a pri spomienke na isté kolotoče, húsenkovú dráhu a centrifúgu mám nutkanie si odskočiť...ale vraj klin sa klinom, takže možno nakoniec skončíš na loopingu...tak šťastnú cestu :)

germa povedal(a)...

tak šťastný let a ešte krajší pobyt a nezostaň lietať len v oblakoch :)

zazracnica povedal(a)...

och keby ste videli ten let- zmeskane lietadlo a noc v parizi- daleko od centra...veselo je tu

Coy povedal(a)...

Na kolotococh je najlepsia cukrova vata :) Prajem prijemny pobyt a vela inspirativnych vnemov!

Anonymný povedal(a)...

Prajem ti šťastnú cestu.Určite to bude nezabudnuteľný zážitok.
Ahoj.Držím prsty.
jerryl.