8/02/2007

pokrcene

na chvilu si precitam nieco z anuk, aby som nezabudla na zazraky, na vonave veci. amerika vonia cela po skorici, vravela som?
rada by som sla na plaz, hoci to erijske jazero nema najkrajsiu, sadla si. naposledy som bola s vilikovskym v ruke a bol spln. pytam sa rachel ze ako sa to povie ked je "full moon, you know" a ona ze "fullmoon", take lahke?
strasne mam rada blakea, s neustalym chcenim dotykat sa, ked som s nim vecer sla parkom a vravel ako ma citat arthura miller. podal ruku na rozlucku takym milym sposobom a mne bolo naozaj vtedy, ludsky.
adam ma zmysel pre ironiu, ked hovori spiely a nikto nepocuva, milujem pocuvat to a potom sa otoci s vyrazom, ze co sa smejem. a on cita edgara a. poea teraz, ked tu kazdy cita harryho pottera, takze nemoze byt ok. ze veronika preco sa na mna pozeras, ako keby som bol- zakruti prstom okolo spankov- crazy- lebo si adam.
potom kyle ktory dokaze zrymovat veci ako "utiahnite si seatbelty, odlozte veci do binu atd".
mike dnes povedal ze "i love you veronica", lebo som zobrala ten hlupy mikrofon, ale aj tak je to vsivak. vyzorom aj vyrazom cisty tom cruise. nemame sa radi, len si to nepovieme.
ked sme vecer sli s adamom autom odrazu to nebolo take, ale ine, ze sice ma tu americku omacku entuziazmu a "good job" a i-love-everybody- nie ja taky cely. asi su len veci, co sa nehovoria.
m. mi raz povedala, ze nechce aby som isla, lebo ludia sa vzdy menia, ked su dlho prec.mala pravdu, ale mne sa to paci takto. nie toto, ale to, co z toho zostava vo mne a ako ma to meni.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

tak rozmýšľam, aké muselo byť krásne to čítanie vilikovského pri mesiaci....

.
len píš, píš...

Jasper povedal(a)...

posledný odstavec!

Kolibrík povedal(a)...

celé skvelo pokrčené:)