11/24/2007

like

zeny s velkymi ocami, vulgarne. olivy v sunke, v mojej salke ginko zo sacku v aromatickej verzii. mala by som mat vsade poriadok, ale ma to nebavi, ani sa mi nechce. nech sa urobi sam. veci sa upracu same. vytaca ma teoria cakania na to, ako sa sme nieco urobi. upravi. vsetci citaju coehla a vadi mi to. ja som ho citala a trochu mu neverim. vlastne vobec. jeho biblie a hory. symboly. ale toto je symbol, nie to.
v noci sme vonku, v podniku, co sa vola unique. je beania vsmu, m. spoluziaci tanecnici to rozbalili, robilo mi radost tam sediet a divat sa- vsetci sa fascinovane divali. je to nieco naplnujuce, pozerat sa na ludi, ktorych nieco naplna. v mysli sa to prelina, v srdci to prudi, dycham rychlejsie. je to krasa.
taxikar potom vela nehovori, v petrzalke povie ze je tu vsade tma, vystupime, zatvorime dvere, zazelame dobru noc. potom otvarame dvere dalej. caj, polievka vonia, tancujem si v odraze skla na balkone, kym je m. v sprche. bavi ma to. pozerame hovor s nou.
citim pokoj.
obcas napatie.
obdobie vegetacie.
nutkanie nieco hovorit, ked ini nehovoria.

6 komentárov:

Kolibrík povedal(a)...

hovor, keď iní nehovoria a píš, keď iní nepíšu....
;)

Daily Whinger povedal(a)...

Zazracna;

1. Veci sa upracu same. Vzdy. Co si tak matne pamatam.

2. Konecne niekto, koho Coelho serie. Prilis vypocitatelny, prilis spravny.

3. Len hovor. Hovor. Verim, ze ma kto pocuvat.

dw

Anonymný povedal(a)...

vďaka coelhovi niekedy škatuľkujeme. že brazília je ako coelho, že on reprezentuje ich literatúru.

páčilo sa mi dnes, tanec a potom ten film, teraz taký nával cesnakových emócií, to znamená - silné emócie.

Anonymný povedal(a)...

s prvým odsekom sa až nápadne, výstižne, sympaticky stotožňujem. like me;)

Anonymný povedal(a)...

lenže ja som si ten odsek prečítala a mala nutkanie odpísať hned.
takže to som nevedela, čo ma čaká dalej..

zazracnica povedal(a)...

bilinka dufam ze to nebolo take strasne:D

diky, ste zlati. mam rada vase reakcie