4/08/2008

Chic

Nové vlasy sú pekné. Iné, kratšie, ale podobné - páčia sa mi. Mám rada zmeny, hoci len čiastkové a na sebe samej najviac.
Recenzia na tú strašne ružovú knihu je hotová, asi som prekonala osobný rekord. A profesorka chce, aby som šla na ŠVOK- ano, dnes budeme postovať o závažnych problémoch, majte zľutovanie:) Tak premýšľam, že to možno súvisí s tými zmenami, napríklad ako posledná zmena vlasov a maličký vietor v živote - príčiny a nadväznosti sa proste nabaľujú na seba.
V čajovni hrali presne to, ako pri mojej poslednej návšteve, skvelý ženský džez a potom nastal skrat a zhasla polovica žiaroviek. Vonku fučalo, napriek ignorantskej čiapke mi bola zima na uši. Po ceste som stretla rozprávkovú babičku, ktorá k nám chodila ešte keď som tam pracovala. Zaželala mi krásny deň a bolo to milé, také ako ten starý pán s odovzdaným pohľadom a tulipánmi vo vedre na lavičke.
Som sama v izbe, na posteli vybalená farba na vlasy, rajčiny a pečivo - bol to plodný nákup.
Zdá sa, že je to deň plný podnetov, hoci ešte nie je jar a ani len slnko nesvieti.
Dostala som pochvalu na glosu snáď od najväčšieho kritika triedy, tak ma potešila jedinečnosť vlastného písania.
Správna identifikácia - toto bola samochvála. A čo keď.
Vstanem, odpracem zo stola ten ružový gýč a litánie o skutočnej láske, ktorá bolí ( Evita ma sklamala), upracem oblečenie, tašky na plece a porozmýšľam o výzvach, ktoré na mňa vytrvalo žmúria.

2 komentáre:

lussul povedal(a)...

cele je to pekne, veronika. napriek tvojmu egu nafuknutemu ako ten tmavy balon na obrazku (prirovnania;), ziadnemu casu a odvecovemu dazdu.

tak do skoreho videnia so zmrzlinou, na lavicke a k dunaju!

VS povedal(a)...

:D tesim sa!
a moje ego je skvele, neziari vzdy, iba opravnene, ale to tebe vysvetlovat nemusim:)