7/20/2009

embrace

Niekedy sa mi nechce robiť prvé kroky, lebo je to tak zaužívané. Nechce sa mi analyzovať, chcela by som vedieť čo čo znamená bez čakania, atď. A. mi rozpráva o stretnutí a v Palmyre vypijeme veľa rumu a po ceste naspäť tancujem na chodníku, spievam "má čierne oči a mám ju rád a chcel by som s ňou tancovať" a nezaujíma ma vôbec nič.
Občas si myslíme, že sme so svojimi smútkami sami, vydelení spomedzi ostatných ľudí. Kráčam tak po ulici a v práci a nechcem vravieť. Chcela by som (s)poznať všetkých tých vzácnych ľudí, čo sa mihnú mojím životom no nevedia o mojom záujme.
Už sa nechcem meniť a prispôsobovať.
V Palmyre je cigaretový dym a vonku hluk a bordel, človek vedľa mňa sa opiera o môj lakeť a mne sa chce len byť, cítiť chvíľu dotyk niečoho ľudského a objatie.

Žiadne komentáre: