12/13/2009

13/12/2009

vcera som skoro vstala, obisla spiaceho chlapa a zenu v mojej izbe a sla fotit. na hlavnom bolo uz par otvorenych stankov, tmoliaci sa ludia, nakoniec z toho bola dvojhodinova prechadzka, obmrzlo mi skoro vsetko, mam 2fotky a citim sa nejak tak slobodne. nejak tak dobre najma, v tejto pure podobe vyliahnuta z postele a postavena do zimy.

a intermezzo s ujom predavacom Nota bene, ktory mi zazelal pekne sviatky a ziadne prianie mi este neurobilo taku radost

inak sa vela peknych veci stalo vcera

napr som pila svoju prvu mekdonald kavu
nakupila som mame v ikei milionpatsto poharov do noveho domu a potom sa s nimi jebasila preplnenou 63. a potom sme s tym vsetkym bezali na 39 a vsetci boli strasne mili.
vseobecne ok den
vecer nam andrea doniesla sushi, ktore je sice odvtedy po kalamaroch moja druha jedlova nocna mora, ale tak velmi som sa spontanne nenasmiala ani neviem ako dlho
nedopozerali sme wrestlera kvoli krvi

"...ze odjakziva pohrdali iluziami a ze ak si niektori z tychto, z takychto ludi beru nahradne volno, aby mohli citat Angeliku, je to fakt, ktory sa uz da klasifikovat"
"uvazoval som ze som nemal chodit na tuto zabavu, kde mal kazdy svoj naladovy ekvivalent"
mam rada johanidesove vrany

Žiadne komentáre: