8/23/2006

Pierkovo


Kreslím si ťa. Aby to bolo také strašne dokonalé. Také strašne. Strašne dokonalé.
Chúlim sa do klbka a padám na zem. Celkom pomaličky, zľahučka. Nikdy to nejde celkom nadol, len pár centimetrov nad...

Pierkovo.

Hrám sa so slovíčkami. Točím kamerou. (Nie, nikdy som to ešte nerobila).

Teraz mi padne sieť a stránka ukáže obľúbené slová. Server nelze najít.
Mala by som myslieť na balenie vecí, na prácu, Zelené pleso a dobré počasie. No ja nemyslím na nič iné iba na teba.

Včera večer vyzerala obloha ako dve sekundy pred kýchnutím a predsa nepršalo. A ja že sa to stáva rituálom, že kdekoľvek prší vždy som pritom. Potom prídem mokrá s pieskom na rifliach fŕkam kvapky na podlahu.

Deštrukcia. Amen. Ma baví. Len tak. Byť.

Kreslím kružnice a to sa vždy oháňam tým, že všetko dokonalé je nudné a nedáva priestor na fantáziu.

Server nelze...

Potrasiem sebou nech sa prebudím zo zvláštneho sna.
Mám v mysli veľký ružový héliový obláčik.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Merat to v peniazoch je asi hlupe, ale dal by som tisice za slovne spojenia ako : "Aby to bolo také strašne dokonalé. Také strašne. Strašne dokonalé." a "Včera večer vyzerala obloha ako dve sekundy pred kýchnutím a predsa nepršalo".
Dakujem.

verco povedal(a)...

nebolo to hlupe...mile:)dakujem anonym

Anonymný povedal(a)...

krásne :-) ďakujem...

Anonymný povedal(a)...

velmi ma fascinuje svet myslienok- normalnych, milych, "uchylnych", cudnych, veselych, nepochopitelnych, uplne jasnych, zretelnych, chcenych, prichadzajucich nik nevie odkial..
a kolko ludi tolko(este ovela viac) myslienok.
a rada pozorujem svet tych tvojich.
len pis, pis, pis, a ja ich budem citat, citat, citat..

3/4 povedal(a)...

Hraj sa so slovickami castejsie.:)

casopriestor povedal(a)...

dnes u nás obloha prechladla.

Anonymný povedal(a)...

zazrac-nika:)tak velmi som sa potrebovala zaobliect niecim prijemnym,len tak zlahka a intenzivne...
dakujem :)

Anonymný povedal(a)...

Ahoj, Zazracnica, Tatarka ma urcite radost a Ty vies preco. A vies aj preco som si zalozil samizdat vydavatelstvo www.eugenazazracnica.sk kde sa venujem(e) podobnym radostiam.... Rudo

] . [ povedal(a)...

Když jsem tyto stránky včera (náhodou?) našel, netušil jsem, s jakým stupňujícím se úžasem budu vrotován... Hudba hraje!