8/06/2006

Slnečnice


*nechce sa mi. nechce.
*písať veľké písmená, čiarky, bodky.
bude to počasím som si istá...

*mám pocit že obloha sa posunula a desať metrov dolu a mňa teraz všetko talčí k zemi. každý kričí, vrčí, sú nervózni, každý sa pýta- a také hlúposti. jediné pekné čo som dnes počula bol návrh o zapaľovaní striech a tajných signáloch, to ma rozosmialo...

*stála som po kolená v zeline na zablatenom poli tenisky robili mliaskavý zvuk nelly mi hučala do uší. fotím slnečnice, lebo ani nie je úžasné svetlo ale je mi ľúto neodfotiť to.

*toto sa bude ťažko čítať no odpúšťam si

*chcem odkázať že neviem ľúbiť na objednávku, prepáč
že dnes ten dážď čo na mňa kvapkal z deravej strechy padol vhod
že ja nespĺňam možné kritéria
že mi je smutno strašne smutno. aj z toho že mi to niekto píše. asi mi je smutno za všetkých.
že to prejde
chcem 24 hodín ticha bordelu okolo seba omrviniek na stole, budem ležať horeznačky/ či doluznačky? na posteli
aj keď nemám na strope fosforové hviezdy ako Maco bude sa mi snívať o Coldplay
že mama môže kričať a ja si zapchám uši
chcem byť SPäŤ
na jednu noc pls

*včera som robila tortu bola som donútená, ukladám ovocie jedno na druhé baví ma tváriť sa ako perfekcionista, čo je však veľmi vzdialené pravde. teraz to krájam- ten zvuk- ten zvuk- nôž sa brodí vrstvami až je z kruhu osem trojuholníkov

*paľovi som včera navrhla že si budem so sebou nosiť čiernu izolačnú pásku aby som vždy keď bude ručať a hučať a ziapať do pesničiek ktoré pustím v "džuboxe" /neviem ako sa to píše/ tak mu ju obkrútim okolo hlavy nech sklapne.
- klipká očami a je smiešny s návrhmi na sex. čisté prasa.

*
vyhviezdičkujem

10 komentárov:

3/4 povedal(a)...

:-)

Anonymný povedal(a)...

dievčinka zázračná, tak toto sa čítalo fantasticky :)
naozaj..

verco povedal(a)...

dakujem:)

Anonymný povedal(a)...

SkVeLé!!!
Pocuj, ty zazracne stvorenie, a nepisala si nahodou o mne?;)

verco povedal(a)...

cau katuska:) neviem..mozno si sa tam nejako dostala:)

Anonymný povedal(a)...

Nechce sa mi, nechce...
Uvazoval som ze by som mohol byt len taky elektronicky skrat v sieti a iba si tu tak lietat bzum bzuuum... Dobre dobre, uz idem spat :)

kajinek povedal(a)...

pise sa to jukebox - len tak FYI ;)

verco povedal(a)...

zzzzzzzz zzzzzzz bezzzo.....

kajinek dik za info:)
jukebox
jukebox
jukebox
uz si pamatam...

Pecosita povedal(a)...

milucka...:) si ty

] . [ povedal(a)...

Hudba hraje!