11/28/2006

Povedz

matkinova hysterka povedala, že je pako a má sa odblokovať
bezo povedal že matkin je idiot
jana mi dnes povedala, že "keď nevieš tu ťa nikto nepodrží, však?"
monika povedala že má deficit
a hanka že nech to poviem a budem jej vzor
tri štyri povedal že si to premyslí
a ja poviem, že sa potrebujem aspoň pl_t_n_ck_ _a_u_i_ lebo aj bez toho moc nerozmýšľam

hovorí sa, že kto neriskuje ten nemá
hovorím si to aj ja
alter ego mi hovorí, že mám riskovať
budem riskovať. budúcu nedeľu. uvidíme podľa okolností
idem si kúpiť Evu, dnes sú spolubývajúce v divadle, spravím si dobrú kávu- najlepšia káva je pomer voda:mlieko:cukor:kava
2:2:1:2
môj ocino síce tvrdí, že to nie je káva
ale tak
mám svoj názor:)

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:D

verco povedal(a)...

ty co sa vkuse vyskerujes:D

Anonymný povedal(a)...

tu kavu si nam uz mala ponalievat:)

Anonymný povedal(a)...

ja takú kávu tiež najradšej...

som si povedala, že si niečo musela napísať, tak som sa zastavila v Hviezdoslavovej knižnici a v taške sa mi hojdá nová elektrická zubná kefka....a našla som tu niečo ...kávové..a...tak sa teším a tak pozvoľna sa idem učiť na písomôčku z morfológie...

verco povedal(a)...

germa to akoze virtualne uz sa stalo:)
anuk morfa paneboze, to som dotrpela v lete:)
invo...no to vy bola poriadna kava

Anonymný povedal(a)...

ja mam rada taku nekavu, ze mlieko, kava, cukor. bez vody.
a zase som ta videla v tom istom case na tom istom mieste, v rovnakej polohe ako pred par tyzdnami na 2.poschodi v stredu o cca 12.30;)
ty tyrskysovotrickova zazracnica

] . [ povedal(a)...

..a.o.i..y z.l.b.t