12/01/2006

O poruchách, hraní na gitare a tak

firera mám rada, ale len kým na mňa zbožne nehľadí. ja viem, je to strašné, ale nenávidím to. mám asi nejakú vadu, ale vždy mi vadí, keď ma začne mať priveľmi rád niekto o kom viem, že to nebude opätované. začnem robiť veci, len aby ho to prešlo, je to akási imunita, snažím sa mu ju vytvárať. ale keď ide o firera on to ignoruje. píše mi básne a hovorí mi o tom, ako by ma hneď pretiahol. minule to povedal pri stole pre všetkými, len trochu jemnejšie. zamrzla som. včera sme spolu cestovali domov, zastihol ma v najhoršom a najlabilnejšom stave, hladnú, vystresovanú, neupravenú a absolútne nepripravenú. nechala som ho na autobusovej stanici, netúžila som s ním zoznamovať otca.

šagrát má hlas ako z rozprávky. hanka mu to vždy hovorí, že by mal hrať v slovenskej rozprávke takého kráľa s korunou na hlave (lebo s takým hlasom kráľ bez koruny...to sa ani nedá)

keď sa rozprávam s mášou pripomína mi leto. neviem prečo, v lete som s ňou nikdy nebola. keď hovorí krčí noštekom a pri vážnych veciach sa tak zahľadí doďaleka. hovorí veľa múdrych vecí, ktoré idú tak z nej. a mňa to fascinuje. keď hovorí niekedy hocikto iný také veci vyzneli by celkom inak, nevážne. keby som ich napríklad hovorila ja. ja také veci viem písať, ale nie hovoriť.

mám skvelých rodičov. tak ma ľúbia, vo všetkom mi pomáhajú, môžem mamine plakať do telefónu keď som niekedy na dne, ale nerobím to, lebo viem, že by sa trápila. niekedy sa veľmi bojím, ako je možné, že mám toľko šťastia, že ich mám a že sa to nejako pokazí, lebo to nie je možné. radšej to nerobím, lebo potom panikárim.

keď chodím večer z práce väčšinou je už tma a zmeškám električku. desať minút potom čakám na ďalšiu. väčšinou vtedy strašne potrebujem s niekým hovoriť. takže najlepší čas na telefonáty ( pre mňa) je 22. 10.

moja spolubývajúca. má rada scukornatený med. nesmie byť tekutý a normálny. celú chladničku zapratáva medmi lebo dúfa že rýchlejšie scukornatejú:D
ja mám tak rada tieto ľudské "obsesie":)!
napríklad samo chce, aby som ho spomenula v článku. on je pernamentne hladný a vždy keď sa naje, zabudne že bude hladný aj potom. preto si nekupuje jedlo. lebo jednoducho zabudne, že ešte bude hladný
alebo moja mama. neznáša gombíky a nakrájaný chlieb do chladničky dáva iba v párnych počtoch. v noci nenecháva v dreze nože
brat musí vždy zamknúť byt na dvakrát, inak by nezaspal
eva má rada, keď ju búcham po chrbte a nenávidí kožku na mlieku:)
lenka, s ktorou som sedávala musela mať vždy zastrúhané v š e t k y ceruzky
a tak

ľudia sú skvelí. strašne ich mám rada


________________
venujem Ostrovanke

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

????

Anonymný povedal(a)...

a to preco, zlato?

verco povedal(a)...

lebo ked som to pisala a bolo to o tolkych ludoch z neznameho dovodu mi to pripomenulo teba a take pospajane suostrovie...

Anonymný povedal(a)...

aha... mna napadlo nieco ine... a to nebolo take pekne, ako tvoje vysvetlenie...

v odkazoch mas moj ostrov zle zmapovany :)

www.moj-ostrov.blogspot.com

Anonymný povedal(a)...

aké nádherné...

práve na tento večer...

Anonymný povedal(a)...

... taky usmev to spravilo.

:D