2/25/2007

(po)hládzanie

prv ako vojdem do sprchy, v ktorej hučí ventilátor a začnem vetrať všetky drobnoblbosti z mojej hlavy,
zjem túto perfektnú polievku od maminy, ktorú ochutnal už aj display počítača
poukladám si vedľa seba všetky tie vyprchané veci, čo sa mi obtierajú okolo uší, keď počujem to, čo teraz, depeche mode
aj tie sú vyvetrané a zbytočne zádrapčivé, keď sa minotaur v hlave nudí
jemným pohybom odkrútim miniatúrne sitko a nasypem za plnú naberačku granka,
obtiahnem tou vôňou nos,
bozkávanie punkerskej dievčiny a chlapca s mp3 v uchu
kolísanie, vody, vnútri
hrkocú

a tak

7 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

skvela fotka :)

zazracnica povedal(a)...

uz by si sa napchavala co:D?

FanaticGay povedal(a)...

Nemozem si pomoct ta fotka ma znicila., Idem si okamzite kupit aspon kusok cokolady.
Prijemne sa mi to citalo...

verco povedal(a)...

prestante, lebo aj ja zacinam rozmylat nad niecim sldkym:D a nebol to ani zamer toho postu...
:)

Jasper povedal(a)...

boha... ale ten nezámer ti vyšiel... ja si idem po Mozartkugel, čo mám dole v tajnej najskrytejšej poličke... pred ocom, vieš ;)

zazracnica povedal(a)...

jasper
situacia spred 5 rokov na letisku v rakusku
ja "aky sympatak ta socha v kroji"
andrea:" nika, to je mozart"
hehm:)
hod jednu. expresne:)

FanaticGay povedal(a)...

Jesper - ty mas mozartove gulky? (hmm takto po slovensky to nieje bohvie co) Kurnik ja len tatranku z bufetu...
.
Pocuj zazracna ides do RSS-ky ja len zo slusnosti, ze keby si nevedela kde si tak vo fanatickej RSSke.