2/24/2007

okysličovanie

oblečiem si kapucňu. tu modrú, čo nosím do záhrady, pri psy a iné zvery, čo tam máme
dýcham, lebo sa mi inak nedá
v ich dome je zapnuté jedno okno, svieti na ulicu
zabolí ma to za neho, tak hnusne, či je to úprimné. mala som tam vtedy ísť
tú chybu už NIKDY NEUROBÍM
reže ma na kolenách vzduch, lebo sukňa
dusím sa syntaktickými zvratkami a napätím
úprimne? bojím sa.. takmer sto dní. o sto dní
necítim aloe vera shower care yoghurt, iba gillette a detský olej
divne mi vyprcháva stagnácia maličkou rankou od žiletky
na stromy nikto nedýcha
vedľa pozerajú moji dvaja milovaní svadbu dcéry ich známych
hovorím so sjuzi a tuhne krv
v byte sa nám zlomila posteľ, je to komické
pes nášho bývalého slovenčinára privodí šok, keď sa začne vyhrážať do rozrezanej tmy
aj ty, brat, keď povieš, že je to jedno
vtedy zamrzne okysličovanie srdca na celú minútu
vypúšťam ľadové kocky
len pôžitok a pôžitok a dojatie
len čítanie a ukladanie a ukladanie
(len whitney houston, čo si vykrikuje hlasivky z vedľajšej izby)
nakresli mi oválny o(kruh)

7 komentárov:

Maroško povedal(a)...

Nie žeby to bolo veľmi pekné, ale je to veľmi dobré! S peknými obrazmi (až na tie rušivé syntaktické zvratky). Tvoj štýl sa zlepšuje z článku na článok.

zazracnica povedal(a)...

marosko, treba si precitat kacalu a jeho prispevok o primkynani v jazykovednom casopise:)))

lussul povedal(a)...

ty to pises tak krasne predstavitelne..

Anonymný povedal(a)...

milá veronika;)

lota povedal(a)...

velmi pekne...

verco povedal(a)...

takmer som vlastne zabudla podakovat...dakujem marosko. aj vam ostatnym:)

Jasper povedal(a)...

... s krížikom po funuse hlásim, že som tu bol. A čítal. A prežil s tebou.