5/30/2007

alžirska ruža.alebo čosi podobné

Vlastne tu už nemám ani čisté uteráky. Sedím v ponožkách s panáčikmi. Ale nie o tom som chcela. Teda, vlastne o ničom. O pocitoch. Fílingoch.
Sedím, počúvam urozprávanú, v mnohých veciach nesúhlasím, nebudeme sa hádať, lebo (sa?) poznáme. Teraz mi prišla správa, že..nebudem ju copy-pastovať. Ale som rada. Aj ja som rada.
Samozrejme, že rozprávam z cesty. Nevadí, ide to tak, že: sedíte s niekým a odrazu si sedíte s viacerými ľuďmi. P. mi cestou rozpráva, ako sa hádajú so ženou, lebo sú obaja levy. Aj ja som lev. (Levy sú všeobecne skvelé znamenia:) Ako svokra verí v inú vieru (bahrajskú? kalvíni? prostestanti? "nie...dačo ako kresťania, ale nie kresťania" uhmh). Také hrachy sa mi kotúľajú po tvári v izbe číslo 10. Asi preto som teraz tak príjemne unavená, každá príčina má dôsledok, čo mi pripomenie skúšku zo syntaxe, horor tohto semestra, ktorý som dnes absolvovala a zariskovala a uspela a som rada a mám z toho toľko energie, že redbull nič, káva nič, zelený čaj nič- oproti tomu. Dať vám pusu pri monitore, čo kukáte, teda aspoň na líce. Hej, aj tebe, Bílikova chata (vieme, čo myslím:)
By som dakedy chcela byť taká, že smelá, že istá, že najviac istá, nechaosiť, nestresáčiť, necholeričiť. Nevadí.
Už len budúci týždeň a cestovať električkou v Ba budem najbližšie zrejme až koncom septembra. Čo bude dovtedy- sa uvidí...

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

budeš mi chýbať.....

.
alebo budeš písať aj z Ohia?

(alebo kam to ideš...)

zazracnica povedal(a)...

neviem, ci na to bude cas, ale asi to nevydrzim nepisat..:)

Anonymný povedal(a)...

hmmm a potom, v septembri...uz si pozerala ake cislo izby budes mat? ci ani nie? a poschodie?lebo ja som s tym dnes v autobuse akosi ratala ci co..:)

ostrovanka povedal(a)...

trdielko, neplac... ved si sem kedykolvek zaskocis...
a september je tu zase ani nenazdas :) jasne, ze su levy tie najsuper znamenia :)
levi, ci levy?

zazracnica povedal(a)...

Myslim, ze levy:) Levi su asi len Levi´s jeans:D
sice...
ked tak nad tym rozmyslam...
a to studujem slovencinu:D:D:D

Bilinka-Bcko, desiate poschodie, koniec chodby:) Takze budeme chodit do Aury na vodnu fajku jasne? Alebo na polnocne vecere ci co to tam je, lebo ja som strasne pazrava:)))

Anonymný povedal(a)...

neveriiiim, sa tu smejem jak dilino:))
ak vsetko vyjde podla predstav, tak nas budu delit dve poschodia. no a samozrejme, samozrejme, fajka a talianske polnocne vecere a ine pocgutiny:)jupiii
a btw- musim povedat, vcera, pre zmenu som ta ja spoznala podla vlasov, pozeram, ze ake francuzsky posobiace ziena tam sedi, pozeram a pozeram -ved to vyzera ako nika! tak vidis, ta uz poznam to zadu;)

lussul povedal(a)...

ty jedna jedna! bud rada. pojdeme sa prejest, potom ja budem pisat a stresovat a ty v lietadle tiez, tak radsej mysli na mna, nech sa podari ako sa ma, aby sme mohli ist skusit do tej krcmy ze ci mi naleju ;) to potom v septembri. tesim sa na to, neuponahlajme. a ked budes v tom ohiu vediet presne mesto, poviem ti kam si chod zahrat golf. ked budes nahodou inde, tak ti poviem o restauraciach. a o obchodoch ti poviem tak ci tak. to aby som si drzala blondavu reputaciu.

ako sa pise tak ci tak? takto? ci inak?

zazracnica povedal(a)...

ze golf:D ja umriem...
si ma vies predstavit ako vrtim ritkou ked sa SNAZIM odpalit elegantne lopticku?
ja sa viem predstavit, ale len tom kockovanom golfovskom outfite:D
-a laskavo nestresuj potom ok? inak, urob si aj tahak. nejaky ze seriozny. na pero, alebo tak. my sme schytali taku zenu co cely cas stala pri okne, soplila do vreckoviek a bola dost dezorientovana. potom som zistila ze to je katedrova sekretarka:D
hmh, dostala som sa opat k teme, vsak:))?a musime to nejako zorganizovat buduci tyzden, lebo uz som tam posledny a vobec ale vobec ale vobec neviem ako stihnem stretnut so vsetkymi ludmi, co chcem:)

tak ci tak sa podla mna pise presne tak. to ste sa nejako spikli, ze na mna hadzete jazykovedne otazky?

bilinka. vyborne, vyborne. a myslis 12te alebo 8me:)? francuzsky posobiace? to mi spravila moja novoobjavena kreativna kadernicka a som do seba zamilovana:D
a talianske vecere? och joj....myslim, ze co nepriberiem v usa urcite dobehnem tu:)

Anonymný povedal(a)...

8-:)
a da sa dohodit? novobjavena? bo aj ja sa chcem do seba zamilovat:))
a si zapamataj, ze tam sa nepribera! len decentne papa, upratuje(ja nie) a poskakuje zo strany na stranu, zo slova na slovo. tak!:)