10/14/2007

Vodnate...vodnare

Vsetci sa schovavaju. Chlapec s krivym siltom si da na hlavu kapucnu po vystupeni z autobusu. Vsetci cestuju so sluchadlami v usiach, stretavam ich vo vytahu, doprave, chodniky, vsade. Stale sa vsetci pocuvame, alebo coraz menej? Je to ine?
Napriklad by som nechcela, aby moj vztah skoncil vycitanim si nepodstatnych hluposti, na ktorych si zakladame. A mozno ide len o sposob ako co povedat.
Som unavena, je mi smiesne, smiesne zo snahy snazit sa aj napriek zbytocnosti. O chvilu a na chvilu bude pokoj, po novembri zasumi trava, precitam vsetky knizky, popisem vsetky veci. Mozno, a mozno naopak, zacne este vacsi blazinec.
Mam rada podpichovanie.
Opat prichadzaju novi ludia, usadzaju sa vedla mna ako poda. Neboli tu odjakziva a predsa ich necitim cudzo.
Nechcem hovorit na vsetko, ze sa mi paci. Predstavim si to tak, ze mam vnutri teplu hladinu vody a niekto po nej prejde prstom. Zvlni sa, zabrni, ustali a vsetko je v poriadku.
Neviem ci verim tomuto, alebo im, ostavam si sama. Keby prislo nieco zle, verim, ze sa bude kam opriet.
Vlastne by som mozno potrebovala aj nejake ine opretie.
Ostane to v rovine "nedopovedane" a "co sa stane".
celkom pomalicky

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

veľmi sa mi páči veta, že po novembri zašumí tráva.


7:02, príjemné ráno,na tráve bielostrieborná srieň, slnko, čo práve vychádza....

on beauty..

Maroško povedal(a)...

anuk, ďakujem za vysvetlenie. Ja som si myslel, že ide o japonskú trávu s názvom zasumi...
Mne sa zas páčila tá predstava s hladinou vody a prejdením po nej prstom.

lussul povedal(a)...

aj s navyjakom. aj s nim. vies to?

falosnica povedal(a)...

viera, ze ked pride daco zle a mas sa kde opriet je uzasna..len nie vsetci v to dokazeme verit