12/10/2007

Jednoduché

Zaľúbila som sa. Joni Mitchell je skvelá.
Aj keď mi neviem prečo pripomenula Nicole. A Nicole som nemala rada. Malá skrytá suka.

Na balkóne otvorím dvere, rolety som ešte nezatiahla. Niekedy vyjdem na balkón, cez zimu sa pozerám na protiľahlé vysvietené okná. Ľudí nikdy nie je vidieť. Iba chcenie robiť čiary.

Prvoplánové interpretácie. Snaženie robiť veľa vecí najlepšie.

4.12.
Červená je
Život a smrť, láska
Menštruačná krv
To na čo chceme rýchlo zabudnúť
Červená je
Ty a ja, čo budeme
Oči na lekárovej košeli
Krásno a súčasne hnus v nás

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

zvláštne
chodíme sa pozerať na to isté, len o trochu dalej. a ktovie na čo rôzne myslíme.
a tá večná dilema s roletami, čo riešim, a boj s lenivosťou- zatiahnúť a vytiahnúť, lebo sa mi to nechce robit vkuse a nechcem ani aby ma videli holú tí protiľahlí.
alebo, že sa spontánne zamerám na nejaké okno a potom bojujem s pohľadom, lebo je mi blbé čumieť do cudzích okien.
veľa sa toho dá robiť a bojovať na tých našich balkonoch:)

germa povedal(a)...

ty počúvaš Joni Mitchell? To bola kedy moja srdcovka, platňu som úplne obohrala a potom sa mi na dlhé roky stratila... som rada, že si mi pripomenula niečo, a už viem, že si ju musím znovu vypočuť.

verco povedal(a)...

Zacala som, ked som pocula Both sides now z filmu Love actually. Zatial som stiahla len par pesniciek a je skvela. Take krasno.

Hej Bilinka:)Ja sa pozeram a ani mi to nie je blbe. Aj tak si myslim, ze kto chce, urobi sa "videnym":)A nezatahujem:D
Paci sa mi taka svetlova komunikacia. V kazdom pripade je to asi trhle.Ale je mi to jedno:)