1/09/2008

Slnovrat

A budem mať hráškovú polievku, oj, oj. Počúvam pritom estrádnu šou spolubývajúcej "keď prííídeš raz na ferari...", potom sa zavrú dvere na záchode a na skle maľované zaznie už len tlmene.

S. má v šálke čosi oranžové s bielym až to vyzerá na likvidáciu ovocia.

Dnes všetkým toto. A Dievča s kvetinou na ruke vraví, že sa mu zažiadalo citrusov, takže celá bunka tlačí do seba pomaranče a moja hrášková polievka má komplexy.

S blonďavou sme boli na Polčas rozpadu, páčia sa mi Kronerove svetre a košele, tá arménska línia, česká manželka, gotik s granátmi- už menej. A ešte Mórová a Landl a ich spestrený sexuálny život v inštalatérskej uniforme boli milo inovatívne.

Potom sme v kaviarni, kde dostanem kávu s takouto kvetinkou, tak urobíme krásnu kvetinku z mincí na podnos a odkaz pekná ozdoba, blonďa sa prizná len k časti výtvoru a decentne ujdeme.
Keď je také pekné robiť ľuďom radosť v takéto dni, keď sa za rohom almost rozplesnete na chodníku.

9 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ó, ó, tak by som si dala takú dobrú kávu!

, a neviem prečo, polčas rozpadu ma tak veľmi odpucdzuje, dávajú aj tu v kine, ja sedím doma a snívam o tom, že budem v kine na filme s titulkami, s nejakým jedlom a sama, to je najlepšie...

.
a pekné:)

zazracnica povedal(a)...

Ja som sa chcela s b. hadat ze podme konfrontovat nazory!
A ona ze nie:P
Vela veci ma rozculilo alebo skor pobavilo...ale ako sa zacalo vraviet

"aspon sa toci"
:)

lussul povedal(a)...

heeej! ja som ti povedala ze ja sa nekonfrontujem, lebo mne ide o vysledny dojem a nie sa v tom cicrat. ja niesom taky fajnsmeker, ked sa ti nepaci, nabuduce chod s niekym podrobnejsim ;)

zazracnica povedal(a)...

:D:D:D
Podrobnejsim?

zazracnica povedal(a)...

Nabuduce pojdeme na to Nebo. A potom budeme depresivne revat.
Ked ja nemozem za to, ze musim analyzovat. To je uz deformacia. Ale ked pekne detaily su pekny celok...
Ta armenka ma iritovala. Tym to je.

Kolibrík povedal(a)...

jéj, nádherná kvetinka:)

tiež zvyčajne analyzujem filmy, preto zásadne nechodím sama, aby som to mohla potom s niekým prediskutovať a skonfrontovať a rozanalyzovať a rozdetailovať:))

Anonymný povedal(a)...

tak šibalsky to na mňa zapôsobilo, pocity, čo prišli a šikovne uleteli.
a tiež ostalo veselo;)

Daily Whinger povedal(a)...

Vy ste vsetky v Prahe? Mohli by ste ma kde-tu obcas zobrat na dajaky film...

Anonymný povedal(a)...

V Bratislave:)