6/08/2008

Srdiečko



Dnes som videla toľko lásky v medziľudských vzťahoch: od neznámeho chlapca kráčajúceho na omšu, ktorý sa ponúkol, že mi vezme tašku, hoci sa ponáhľal na autobus, od nádhernej ženy v Panta Rhei s tehotenským bruškom, od mladého páru, ktorý pustil sadnúť si roztomilú babičku s klobúkom na hlave, po jeho a ju sediacich na lavičke v daždi.
Sedím na vedľajšej, s knihou v ruke a túžim, aby zapršalo. Tak úplne, úplne, premokne mi vnútro a všetko je dobre, najlepšie.
Taký dážď prišiel, keď som vošla do izby, akože monzúnový, hustý s malými kvapkami.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

len som videla novy clanok sa uz sa pocujem ako hovorim: jeeej:)

sedmokraska povedal(a)...

take teple a uzdravujuce. ako liek na prechladnutu, uzimenu dusu.

Kolibrík povedal(a)...

aj ja chcem, aj ja chcem trochu tej lásky..... je mi tak smutno...