7/16/2006

" I try not to think about the rain..."

Nepochopili sme naše dve myšlieky?
Skočili bungee na jednom mieste, kde sme obaja a predsa nie spolu...
Dve intenzívne množiny súvislostí...Toľko hviezd na nebi, Skye sa smeje...
Prekračujem ľudí, spacáky, zakuklené embryá v oblakoch teplého betónu...
Prežívam...
Bojím sa? asi asi asi
Kedy je dosť...dosť?
Či si rozumieme- a viem ja?
Len čítam napísané, asi sa nikdy nevyliečim...
Zvláštne príbuzné povedomé napätie...
Nechcieť sa namočiť ani kúskom a nenechať sa stiahnuť do roztopenej vody...
(Nenúťte ma, prosím)
Medziplanetárna sústava hviezd a predsa sa nestretneme na želanie.

9 komentárov:

3/4 povedal(a)...

V hlave mas na vsetko riesenie.

Pecosita povedal(a)...

tam som aj ja bola...bolo mi zima na nohy, spolocnicka isla kamsi skackat a ja som pozerala na hviezdy a ...

verco povedal(a)...

vidis pecos mohla si sa pridat mi sme mrzli na zemi a hmmkali:)

verco povedal(a)...

ehm teda MY:))

verco povedal(a)...

Invader: nabuduce...:)

verco povedal(a)...

invo so vsetkym treba raz zacat:)alebo skusit treba vsetko...

verco povedal(a)...

haha:)?ale treba...:)

Anonymný povedal(a)...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

] . [ povedal(a)...

Zvláštne príbuzné povedomé napätie...