10/13/2006

Na trase Bratislava - Praha, 1. z mnohých ďalších častí:)

Tak Hanka si predsa len vybrala Prahu namiesto Bratislavy. Neocenila naše hlavné mesto a nepomohol ani taký VÝZNAMNÝ fakt, že som tu ja:) Neostalo mi nič iné ako sa s tým zmieriť a len sa chytať od smiechu za brucho, keď čítam jej maily...ako napríklad naposledy...

"tak som prisla k tej kosikovej zone, kde som si zacala ukladat veci do tasky, ked tu zrazu...zacalo mi svietit to hnusne laserove svetlo na ruku. tak som sa pozrela akoze kto to vtipkuje a to bol ten chalan...som sa usmiala usmevom "hej, mile" a ukladala som dalej...o chvilu zase.. teraz som sa na neho pozrela a vravim :" prvykrat to bolo vtipne, ale uz nie je." a on na to: "ale je" a ja na to:"ale nie je" ...a na to on:" to preto, ze ste tak krasna" a ja ze: " aha..super, dakujem..." a on na to:" viete o tom, ze ste krasna? uz vam to niekto povedal? " a ja na to:" hej, mamina s ocom mi to hovoria casto " a on na to:" ale ja myslim nejakeho chlapa" a ja na to:" ved vravim, ze moj oco" a on na to:"mi nevravte, ze som prvy" a v tej chvili sa mi konecne podarilo zbalit ten nakup do tasky, pozrela som sa na neho pohladom "ha ha ha..mile" a odisla som ....a on mi este na odchode krici:" a pridte sem zas..budem tu na vas cakat"....bolo to celkom mile...

ale to nie je vsetko...moj sialeny den pokracuje...sla som domov v buse s tym nakupom a predo mna sa postavil taky celkom pekny chalan...mal fakt krasne vlasy a tak nadherne mu vonali....v tom momente sa mi vyplo vsetko comu sa moze povedat zdravy rozum a ja ani neviem preco (fakt som nechcela-bolo to take intuitivne) som sa k nemu naklonila a strcila som moj nos do jeho vlasov....!!! sibnute javiem...ale tym mojim hormonom uz fakt sibe....on sa tak pomimo otocil a ja -urcite cela cervena, lebo som si zacala uvedomovat, co robim- som mu povedala " pekne ti vonaju vlasy" .....on sa milo usmial, povedal "tak dik" a otocil sa...v zrkadle som videla, ze sa zacal trochu -nie ako ja- cervenat aj on ....no proste hana straca rozum a asi by potrebovala chlapa, lebo vzdy ked citi muzske maso sibne jej...."

:D

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Konecne viem ako na baby. Uz len kupit si to laserove svetlo.

verco povedal(a)...

a daj potom vediet co a ako:)

Anonymný povedal(a)...

Urcite dam, ale uz teraz viem ako to dopadne ;)