1/16/2007

mandibula.myseľ je_

myseľ je žuvačka prilepená o spodok stola. o policu v knižnici. nekonečne sa rozťahujúca všemožná požieračka
hovor mi o psychu, hovor mi o tom čo je byť šialená. jedna spolubývajúca tancuje matrix(všmu) druhá má deku s labkami psov.
hovor mi o tom, aké je byť, keď vonku fúka vietor, ale ja ho necítim lebo mám vlasy vo vrkoči. moje krátke vlasy, merám nimi najkratšie vzdialenosti
hovor mi o gahanovi a tej rybke čo ju zožerie žralok keď spieva. na tieto veci som predsa dávno zabudla
bola to hračka. hralo sa. ani naozaj, tak naoko
ľudia, ktorí sú tu sú takí...zvláštni.
normálni, panebože
spočítam si výnimky
pre mňa bude umenie, keď sa spojí tento chaos. možno to bude znieť ako hudba
sedím v pizza mizza a zahrali dido. deja vu, len neviem ktoré. možno na sen

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

zapálila som oheň v kachlovej peci 4 krát staršej ako ja. alebo tak nejako. Sadla som si ku nej, odtiahla oranžové záclony, čo milujú ,chvenie sa, a snažím sa učiť.

a potom som zišla pos chodoch, idem si po nové kusy dreva. a pršla som sem, vždy tu niečo nájdem, ty kokso, najlepšie čokoládové cukríky, aké môžu byť. mix metrixu, pizze, kávy a dido. veroniqueveroniqueveronique.

forever.

verco povedal(a)...

:) anuska vies ze kym som to otvorila vedela som, ze ten koment je od teba?

Anonymný povedal(a)...

lebo si predvídavá jednička!