1/17/2007

Portrait of_

capla som dverami a sadla za pc. buch. to je taký "cuk" zvuk. (aj tak mi ušli myšlienky, čo som chcela chytať)
dnes bol krásny deň. milujem "našich" zákazníkov, sú takí milí. teda- ku mne sú milí:D
a stretla som p.d., normálne som sa potešila. kedysi sme spolu nevychádzali, obaja sme až príliš rovnakí. ale o tom budem uvažovať mimo tohto blogu.

idem z práce, nie je zima, nie je zima, mám zimnú bundu a biele tenisky, vyzerám ako odskočená z nejakého squashu, alebo podobného čuda, ktoré som nikdy nehrala. hrala som len tenis za našou bytovkou, oco vždy dával také zákerne šupy, prízemné, preto som ich len tak tak chytala. okolo kurtov u nás sú borovice a les. no krása

idem domov a dýcham vzduch, čo páchne zase po palme, je jarný a teplý, kráčam a pozeráme sa po sebe s ľuďmi, v električke sa pán vodič hrá na na formulu a šúcha nás desať centimetrov doľava a doprava.

vojdem do bytu a zatancujem si, fakt. na portrait od kevin mahogany.
alebo niečo len také jemné, daždivé ako starý valec od imt smile, čo si púšťal ten chlap v aute vonku na našej ulici.

4 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Všeobjímajúci žmurk.

Anonymný povedal(a)...

ja som bola tiež v práci. sústavne tam hralo _fanko_ a dozvedela som sa, že najlepšia golfistka na svete je Švédka annika nejaká.....

......a teraz som prišla voňajú palacinky. akože fakt. a vedela som, že prísť k tebe na kus _mimotextovej_ reči sa oplatí.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

hmmmm... toto sa mi veľmi páči a práve mám pustené IMT:)

motýľ povedal(a)...

hmm,,tiez sa mi to paci a idem dat IMT :)