1/23/2007

Ryby

Miešam polievku. Bohovskú, sáčkovú, rajčinovú. Na to ma dostane každý. Taká fajn chuťovo vyvážená. Lyžička v nej pláva celkom bezbariérovo. Červená. Aj červenú milujem.


Spomenula som si, ako sme boli s K. v Nostalgii na taký vietnamský film. Herečka mala úžasné šaty, (panebože aj ja chcem byť nejaká vysoká Aziatka!), stále rovnakého strihu a stále inej farby. Celý film bol len o hudbe. Úžasné.

Brodím sa tu s mojou milovanou Timravou a hľadám slová, čo sa nejako nechcú nalepiť na sieť.

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

vidis ako sa pousmievam?:)
cervená rajcinová s tými husenicovitými rezancekmi bola kedysi moja jednotka. kym som neobjavila ine krasy kulinarskej casti zivota.
a nemusis byt ani tou vysokou Aziatkou aby si nestradala povabom...
dobre, ze ten film nemal dej(?) aj tak nikdy neviem o com filmy su. asi dan vizualneho vnimania sveta..

Pecosita povedal(a)...

mam chut...

verco povedal(a)...

no a ja som sem zabudla napisat znacku tej polievky:D ked pridem domov tak sa pozriem:))

Anonymný povedal(a)...

včera som v noci bola v košiciach.

šmýkalo sa a opitý angličan sa pýtal na dobrý bar. nie na diskotéku, ale na bar. isteže. a výklady svietili, hviezdičky a smiešne mláky.

pozerala so sa na električky a chcela som sa celú noc nimi viesť.viesť.

naozaj som si spmenula na teba. na tie tvoje elektičky, západoslovenské.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

milujem rajčinovú :o)