2/01/2007

McChicken menu

Keby som mala dlhú červenú bavlnenú niť obkrúcala by som si ju dnes okolo prsta. Okolo ukazováka. Dnes bol taký deň na obkrúcanie okolo ukazováka. Tak.
Dlho mi trvalo kým som sa zmierila s tým, že neviem vymýšľať príbehy. Také tie literárne, rozumiete. V patnástich samé stredoveké zámkové inovácie s dobrodružnými hrdinkami, nedostala som sa ďalej ako po druhú kapitolu. Poviedky neznášam, odkedy som sa snažila skomoliť 1 poznačenú montgomeryovským vplyvom, spomínal sa tam pavúk, na súvislosti si radšej nechcem spomenúť. Takže tak. Neviem písať deje. A som v keli.
Dnes- v pantha rei. Dosť zúfalo, ak sa mám priznať. Hľadala som niečo. Lenže všade útočil parfum /čítala som/, matkin /aj to/, potom zastanem pri kunderovom neznesitelná lehkost bytí /či tak nejako/, čítam náhodne otvorené...hhmmmh intelektuálne. Vzdala som to. Nechcem nijaké intelektuálne knihy. Rozmýšľanie je namáhavá činnosť, ktorú momentálne nechcem využívať.
Oddelenie slovenskej beletrie- pri filanovej wewerke prevrátim oči, keďže filana z duše skryto nenávidím /odpusť/. Hvoreckého plyš mi je hneď prvou stranou nejaký povedomý- čo každý píše o psychológoch, terapii, virtuálnej realite- proste "k zblití". Nemám chuť na ďalšieho pseudomatkina, na blogy zaoberajúce sa tipmi ako vidieť skrytú duševnú krásu, na psychiatrické problémy inej ako mňa samej.
No thanks.
To si radšej napíšem nejakú sama. Bezdejovú. O konári na ceste. Červenom klbku. Prejdenej mačke.
--------------------------
"hmmmh ...so...FLORIDA!"
"florida? why florida?"
"i don´t know...because of sun and beach:D?"
"ok..."
"to tam fakt napíšete?"
"jasné"
-------------------------
cesta autobusom bola taká ako keď: je február, svieti ostré slnko a vy sa zobudíte na to, že sa vám myká hlavou neznámym smerom
----------------------------------------------
bowling.
marlenka.
ZASE
čokoládová
presso
.
.
.
ideme do kina na Prázdniny
proste šou
Aknah sedí vedľa, už to raz videla. Miluje Jacka Blacka. Toto je horšie ako keď hovorí repliky po anglicky (čo robieva bežne- čiže vždy)! Tentoraz pri každom zábere na "objekt" vzdychala. Na celé kino. Pri zábere na Juda Lawa " dokelu, čo ho tam stále dávajú, veď on je strašný!". Na celé kino.
Vzdych- Jude Law- Jude Law- vzdych.
:)
.
.
krásny deň

4 komentáre:

3/4 povedal(a)...

Joseph Heller: Zaverecna

Anonymný povedal(a)...

zázračné dievčatko..
..áno
lebo inak by sa ti nebolo nepáčilo to, čo je momentálne in.a tak to je to dobre. dobre je to tak...;)

Jasper povedal(a)...

:D
.
Ja prave citam Augustena Burroughsa a jeho slavne Hlava Nehlava (Running with Scissors v originali). Vrelo odporucam, je to uplne sialene... a smiesne ;) Ale to som ja a moj vkus na literaturu.
.
Vcera som mal chut ist len tak na jazera, sadnut si a nerobit nic. A potom, potom prisla ta prakticka cast uvahy, kedy som si povedal, ze je zima, ze vonku umrznem. Hmh. Ako deti prichadzaju o sny...
.
S V. dnes urcite pojdeme do kina. Na Christiana Bale-a. Ak chces prezit vzdychaci Marathon, pridaj sa ;)

Daily Whinger povedal(a)...

Ked uz tu bol spomenuty ten Heller, tak celkom mozem Nieco sa stalo (depkoidne, mierne, ale mozno prave preto zaujimave)

Inak odporucam Solzenicyna. Po nom mi vzdy pride zivot krasny. A na rozdiel od mnohych inych, mam pocit, ze sa na nic nehra. O mnohych, najma sucasnych autoroch, sa to, zial, povedat neda.