1/08/2007

_s coca colou v ruke


Cítim sa že 0:28 niekto mi stiera make up vodou z tváre. Som jedna
veľká
čierna šmuha
ako keď si kreslím linku okolo očí
a niekto ktosi príde a rozmaže
ma
vlastne jediné čo by som chcela je vedieť
čo má zmysel a potom sa o to budem snažiť
naozaj celkom
vážne
A budem písať nezmyselné vety
strašne ma to oslobodzuje
Tak pred dvomi dňami som videla dievčatko s coca colou v ruke
odvtedy chcem niekam napísať že
Cítim sa presne ako to dievčatko
sedela som vtedy v aute špinavá od blata
a posúvala si čiapku do tváre
videla som len ľudské nohy a kabáty
ako sa gúľajú okolo po mokrej ceste

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Nika, aj ja, aj ja by som chela vediet, co ma zmysel a mozno si aj myslim, ze potom by som sa o to snazila.
ale asi sme stvoreni do sveta, ked sa mame snazit, aj ked ten zmysel celkom nepozname, ale verime, ze je

Anonymný povedal(a)...

V nedeľu večer pršalo a bola tma a po ulici išla žena a v ,káričke, viezla cigánčiatko s bodkavým kufríkom a cigánčiatko spievalo nejakú detskú pesničku, niečo ako ,Pec nám spadla,.

Tvoje dievčatko s coca - colou v ruke mi ten okamih pripomenulo. Nevyvrátiteľný. Prítomný vo mne. Prežitý.

Zrazu som si myslela, že s mokrými nohami a v hmle a v daždi a s ozvenou detského cigánskeho hlasu, som vo filme, že ja filmujem, že toľká krása ani nemôže existovať.

a bola tam. ako tvoje dievčatko.


zázračné.

verco povedal(a)...

baby,
najskor katka, povedala si to tak dokonale, ze neviem co k tomu dodat...chcela som vyjadrit to iste len som nevedela ako. dakujem, asi si nasla slova za mna
anicka,
toto si casto vravim, s tou krasou. ked je v jeden okamih nieco take uzasne nemusi to byt ani dokonale len je to take ze citim ze mi asi nieco praskne vnutri:)ze je to uz-uz na kraji moznosti a krajsie to uz ani nemoze byt...
:)

] . [ povedal(a)...

Hudba hraje!