2/14/2007

jazz mi pripomína vanilku in his eyes

deň neskončil a noc sa zastavila
pijem z jej jahodového mojita a pozerám sa do jeho
neuveriteľne neuveriteľne neuveriteľne hnedých očí
tak neuveriteľne mne pripomínajúcich niekoho
tou vôňou a tým pohľadom
som koliesko na ručičkových hodinách, neviem či sa naťahujem v tvojom smere
na ulici mi zastane srdce keď počujem piskot pneumatík
nevravím, nechaj ruku položenú na mojom boku, pôsobí to tak strašne príjemne
vravím čosi celkom iné, je neskoro
a nepotrebujem spať, dýchať, rozmýšľať, len pozerať
na sad mlynské nivy si na otázku o čom premýšľaš odpovedáme tak po našom
sme tri a dopĺňame sa tým ako dlho sa poznáme
vravím o dieťati v električke, čo hovorilo spôsobom, že ma to chytalo za srdce
z dublinu, v pásikoch a zelenom
hovorím dievčatám, že dnes sme si vzájomne pomohli
túžby sú efemérne, poznanie ďaleko a ráno za párny počet hodín

4 komentáre:

Jasper povedal(a)...

Ty moja... moja njakrajsia...
.
Vcera som siel po meste, len chvilku... a na nasej ulici sa hravaju decka s loptou, vies, na chodniku... tak som sa k nim na chvilu pridal. Zvlasne, ako lahko ma medzi seba prijali... a ako tazko to ide niektorym dospelym, otvorit sa a na tu efemernu chvilku doverovat.

Anonymný povedal(a)...

vcera sme si vzajomne pomohli...dakujem, zazracnicka:)

verco povedal(a)...

jasper maciatko.a ten chlapec bol jednoducho uzasny. krical a hovoril a hovoril. bolo to skvele, taka SILA zivota:)

kvietok aj ty mne, a dakujem

Anonymný povedal(a)...

jasper to veľmi pekne napísal.

jasper, ty si to veľmi pekne napísaL!

majstrovsky to zapadlo do tvojich slov. blčia vo mne zápalkovým plamienkom. tak to mám rada, tak sa mi to páči.