2/20/2007

loreál

stretneme sa a tvárime sa na rôzne spôsoby. nikto tomu nerozumie, ani my. v noci presne dve hodiny sedemnásť s prelamovaním na osemnásť želám spolubývajúcej s morkými vlasmi a voniacej po loreale neviem čo na vlasy dobrú chuť. mihalnice neprotestujú, lebo mám veľa myšlienok.

mám rada jeho zelené tenisky s tromi žltými prúžkami a ako opatrne našľapuje akoby sa bál, že najbližšie myšlienky popukajú a vyplašene odskočia zarývajúc sa do bielej gumennej podrážky.
deň deň deň. ráno vyjde opäť to isté nové slnko, za žltým opršaným múrom oproti oknu. opäť budeme uvažovať aké je to oblizovať si pery od čokolády

ostatné veci zostali v mojom čiernom diári, budem ich na poličky ukladať až zajtra ráno.

2 komentáre:

lussul povedal(a)...

hm. rano vyslo to iste nove slnko, a ja som uvazovala, ake by bolo, oblizovat si pery navzajom, s nim. tiez ma tri pasiky na teniskach :)

Anonymný povedal(a)...

oblizovat si pery od cokolady navzajom... to musi byt dost sladka hra... niekedy musim vyskusat... :)