2/05/2007

marquez poruke

ráno príhoda s milým ujom bezdomovcom.
ráno milá príhoda s ujom bezdomovcom.
a tak.
v nose ma šteklí vzduch, v kuchyni naháňam/zaháňam muchu. mrcha.
svetlo je neuveriteľne jasné, láme sa na stole, na autách, budovách. preto nekráčam rýchlo, len tak ledabolo. jeden krok, druhý krok, krivo. nasávam vzduch, až ma bolí hrdlo.
teraz počúvam nejaké husle, kamoš marquez leží vedľa mňa.
úplne
ma to
dnes
baví
záclona je presvietená, rifle poskladané na posteli, perina oranžuje, antistresový žralok leží na nej, asi pláva. počuť záchranku a húkanie, sused chodí okolo okna, preto stále vidím pohybujúci sa tieň.

tak som len chcela že:hudba-posteľ-ležať-čítať-počúvať/kocianová a vidiek/-zvuky spoza okna.

3 komentáre:

Pecosita povedal(a)...

mam rada, ako tvoje postavy len tak kukaju ;)

Anonymný povedal(a)...

ja mám rada aj marqueza ....

verco povedal(a)...

aj ja, tie jeho uletene myslienky
peta co s nimi ked nehovoria:)