4/21/2007

olivy

Stupam si na prsty. Nohy sa nevedia dockat.
Mamina robila pizzu. Ristorante je najlepsia, lebo ma tenke cesto. Mam to rada. A olivy. Vela vela oliv. Jem olivy a pizzu si nevsimam, ta plynie popri tom. Su slane. Konzervove. Mnam.
Moja mama dobre vari. Geneticky obsahujem tento talent len pri priprave smotanovej torty. Aj esteticke ukladanie ovocia patri do tejto vybavy.
Raz som jej pripalila spanielske vtaciky, icqovala som. Strasne potom kricala. Polhodinu som skriabala spalene cierne casti, aby som zistila, ze nebudu jedle.
Bratov kamos chce cinskeho kapra do svojho jazierka. Plava v jazierku nedaleko miestneho hotela. Vecer sa chysta akcia. Vylov si potme svoju rybicku.
o inom som chcela...
raz, ked sme mali pisomku vo fyzikalnom labaku, smrdelo to tam storocnym nevetranym vzduchom, sedela za mnou jana. nic nevedela tak si na papier nakreslila aspon tvar. fyzikalnicka, prezyvana Velicina jej ju vratila s 5 a prikreslenou velkou slzou.
s odstupom casu mam pocit, ze jej nechybal zmysel pre humor...
stale nie o tom. ale je uz pol osmej. naspat k papierom.

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

jooj, kolkokrat som aj ja bola vykricana za spaleniny. a to som kucharka celkom k svetu. ale ,to vtedy casto chodia po rozume ine myslienky.;)

Jasper povedal(a)...

brek tá robota... sakra... stále nejaké povinnosti... naspäť k papierom aj ja

Anonymný povedal(a)...

krásne.

najlepšie sú čierne. tie olivy. :)

ostrovanka povedal(a)...

mam rada olivy po milovani, vlastne aj pred nim, pizza nie je podmienkou, pripalene spanielske su bleee asi ako pripalena ryza... sa mi to vcera stalo...

Anonymný povedal(a)...

ondruska ten zmysel mala vzdy..len ho malokto vnimal ;)

verco povedal(a)...

:D hej hani on sa objavoval takou skrytou formou:)