4/04/2007

Varím

niekedy sa dá byť tak, že nič nie je kon zis tent né.
lampa svieti, nočná lampa svieti a robí makké svetlo a zapneme si, alebo si zapnete so mnou katie melua, počúvate, alebo počúvame tóny, cez ktoré by malo byť počuť jedine praskanie dreva a bozkávanie niekde pred krbom, ako nejaká fajnová romantická gýčová scéna, alebo len vietor búcha o okno a je dobre, alebo len ležať dakde v tráve s niečím na ušiach, s cigaretou v ruke a pozeraním do oblohy. napríklad pod starým mostom.

alebo je nám dobre, alebo je vám dobre a počúvame. ako sa perina dvíha, keď dýchame.
-
škoda, že sa nedajú zachytávať vône. môj brat vonia ako malé páperové kura. keď ho ťahám a zlostím za vlasy a za uši tak len poviem, čo ty kura, čo ty moje kura...


alebo taká vôňa, keď si občas pomyslím, že môj "pobyt" tu je ako jedna dlhá dovolenka s jedinou starosťou, čo do žalúdka a ako kedy kam a s kým- byť, žiť, užívať. najmä, keď je večer o jedenástej teplúčko, jarná bunda sa motá okolo tela a pofukuje vánok a ja ho zrazu cítim jediným nádychom až niekde cez celé telo dole v päte.
-
a si tak vravím, či ma dačo zobudí
a tak dakedy rozmýšľam


varím v duši

12 komentárov:

Maroško povedal(a)...

Ú-ŽAS-NÉ!

Aventerra povedal(a)...

Variť si v duší - pekná myšlienka. Aj jej podanie. Nad tými detailmi človek len zažmurká a usmeje sa. Krásny post. :)

Jasper povedal(a)...

... ham

lussul povedal(a)...

moja :)

-- kamikatze -- povedal(a)...

mna dostala ta katie melua :) tajne tu zensku milujem :)

zazracnica povedal(a)...

takze, zaradom
1.thanks, cervenam sa
2.este viac:)
3.aj teba kotatko
4.mojatko:)
5.tiez, ani nie tajne:))ona je nejaka vesmirna vsak?

Anonymný povedal(a)...

Dal som si kávu a posadil som sa...
Je zaujímavé čítať Tvoju dušu...
Snímam klubúk a skladám kompliment.

Anonymný povedal(a)...

Sorry. Ospravedlňujem sa za anonymous.
S pozdravom jerryl.

svetielkujúca povedal(a)...

tak var v dusi. obcas tam vznikaju naozaj kulinarske specialitky...

verco povedal(a)...

dakujem:)

zazracnica povedal(a)...

jerryl a ty si kto? mi je zname...ale neviem zaradit...ci si daco pletiem:)

ostrovanka povedal(a)...

krasne, vonave, ako male dieta... ako ten tvoj brasko :)))