1/29/2008

Zvieratník

Na pohľadnicu z NY som napísala:
Niečo je tu prisilné. Chris Rea alebo Smilla, ženy astrologičky s pozadím dorastajúceho mesiaca visiaceho nad vodou v pozadí počítača, africké korále na mojom krku, dievča v červenom svetri sedí oproti v miestnosti, kovový ornament na ramene, Socha slobody so zdvihnutou rukou.
Vyber si.
Tma za oknom, hlava vyvrátená k stropu, dve knihy, U veselého slona, ticho.
Ticho, ticho, ticho, s hudbou vo mne.
Po zatvorení dverí buchne, pred nami kráča anjel, muž s kučeravými vlasmi, M. s cestovnou taškou cez rameno. Škripotavá cesta, ruch, stabilizácia.
Cesta 31, spoločnosť nechávam na Zochovej.
Chcela by som, aby pochopili, čo mám rada na svojej nezávislosti, tomto meste, cudzích ľuďoch.
Na obede v Lúčnici, zvláštny Hugo, polemické debaty o abstrakcii.
Astrologičky si počítajú ascendent.
.
Myslím, že mi dnes bolo veľmi dobre.

1 komentár:

lussul povedal(a)...

a palacinky? so slahackou a orechami? okrem huga a stoliciek co sa daju rozoberat.. hm?