1/31/2008

Ráno

Difúzia mäty vo vode, naberie zelenú farbu, po pár sekundách.
Búchanie vody o dno sprchového dna.

Voda voda voda, chcela by som modrý bazén s rovnomernými bielymi kachličkami, túžba po systéme, uvedomujem si, že nemiestna.

Včera:
priam fyziologicky cítim, ako sa mi stužuje srdce
Predtým:
ležíš a možno tvoje pochybnosti plynú k zemi v otáznikoch dvoch sĺz

Nový deň.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

vieš, čo, veronika? ja by som chcela taký bazén tiež, ale v takom exotickom duchu, ako maroko, taká veľka miestnosť s kachličkami, možno mozaiky a biely župan na mojom tele, to by bolo sranda, sranda...

pekné ráno!

Anonymný povedal(a)...

Všetko naj k sviatku..a veľa pekných myšlienok,ktoré sa premenia na skutočnosti.

zazracnica povedal(a)...

vdaka:)
ja by som chcela bazen ako v Bazene...lezat v čb plavkach na modrych kachlickach...

Anonymný povedal(a)...

Modré kachličky,slnko vo vlasoch a myšlienky ľahulinké ako letný vánok...
Chápem.