2/28/2008

S.rr.

a teraz si sadneš do tohto pieskoviska, do vody ktorá sa teplom zvírila okolo teba, poloha embrya na voňavej deke, veľa pstruhov v hlave, S ako surrealizmus na ruke
neveríš
prečítaš si človeka, nepovieš veľa
veľa vidíš
málo spíš
zaryje sa to hlboko, je to iné
súčasne podobné a pekné je fádne slovo na to, že počúvaš norah jones a cítiš
dýchanie vzduchu, počuješ lúku, oheň, country
ťahanie šnúrky napnutej z každej strany
túžobne napnuté uvoľnenie

3 komentáre:

Kolibrík povedal(a)...

jéj:) automatické písanie? pekné:)

macbeth povedal(a)...

Len pár dní..
Asi už nezmením.
Chcel by sa asi nič..
Včera som asi ztrojnásobili. Obrat v penaženke asi som si nezvykol..
A milovať
iba vyprovokovať.
Ženatý so smrtkou
Je to je potrebné..
Nevládzem vstať, ani čo si beer.
Zcervenam jak granat, kdyz vlytnu na ktorú si odo mna nieco nenachytal aj s dákou veľkou vypasenou hnedou mačkou.
Veronika sa k zápisom, ani nevie pochopiť.
Máme ináč podmienkach vernosti a svet sa racionálne.
S bratom sadneme a skoro objednal mrďku.
8 fliaš tvrdého,
Rammstein,
divné coco bello od ktorého ju za volantom a hlavne seba.
Tých, ktorých som niekoho, kto všetko.
Od tochto momentu mením ľudia,
čo noc o ne hrozne rád,
keď v hlave,
chodim rovno dvakrát,
teda od ktorého ju už tu..
Bál som v sprche spadol asi tak často krát a tých,
s Veronikou v tvojej mysli na húsenkovej dráhe,
ale chcú ďalších a ja s ktorými sa
..zúfalý, unavený z toho strach.
Za veľmi dôležitý deň,
keď do piatku.
Výplata ma do Tibetu...

http://johno.jsmf.net/knowhow/ngrams/index.php?table=sk-wiktor-word-2gram&length=100¶graphs=5&seed=5585420

ano, dada...

Anonymný povedal(a)...

také leto

lepkavé, státie na pumpe, špinavé nohy a nanuk, ktorý mi tam niekto kúpi

to som si predstavila