5/07/2008

Zlato

Povedala: mala by si o tomto napísať na blog.

A ja najskôr, že nie, že som sem v poslednom čase popísala toľko, že už nie je treba.
Je.

Ako nikomu nie je lepšie:

Sedíme na balkóne, holé kolená, výstrihy, jemne sčervenaná koža. Káva v ruke, zadok stŕpnutý z parapety, maličkí všadesapohybujúci ľudia.

Pesnička Summer son a Better man od Pearl Jam.
Také dobré, až k neuvereniu.

Takto sa môžete cítiť len s človekom. (:)

Lebo keď si poviete "počúvaj tie slová", tak viete presne
AKO to cítiť.

Vidím si v odraze monitoru pery a slnko, ktoré svieti na rameno len z jednej strany. ..

3 komentáre:

lussul povedal(a)...

vzdy, ked mi od teba blikne na ickv ze post, tak mi napadne, ze tolka produktivita, ci je naozaj stale co a o com pisat. a potom si precitam a len sa utvrdim, ze si naozaj ta jedna vynimka potrvdzujuca pravidlo kvantita na ukor kvality.

(l)

verco povedal(a)...

tesim.lebo od teba viem, ze je to "for real":)

Kolibrík povedal(a)...

prišla som pozrieť, čo máš nové a je tu toho veľa... milé, smutné aj veselšie.... proste život taký aký je... vo svojej celistvosti. Tak dobre sa to číta... :)
Drž sa! ... a píš!