5/15/2008

Pulzovanie

Je tu všade veľa hluku (na večer), odraz basketbalových a volejbalových lôpt, bolesť v hrdle, buchot studenej vody zo sprchy, krém na opaľovanie roztápajúci sa na hnednúcej pokožke. Náhodou mi zahral Pearl Jam, ten, čo minule, no ja som len chcela toto:

David Holmes- A Liar and the Happy Thief
a
David Holmes- The Watchers

na youtube nebolo, ale mne sa to spája s teplom od lúčov na pravom líci, čapovanou kofolou zdola a dnešným dňom. A ešte metalovým Michalom a jeho plavou bradou vyťahanou od slnka.

A hoci blonďatá hovorí o tom, ako klinikovsky sa momentálne cíti, páči sa mi pulzujúci vzduch tohto teplého dňa. Poukladáme povinný počet písmen, pár dielov Priateľov a informácií uložených v hlave a večer v Mlyne postúpime o krok vpred v záväzku, že sa do piateho ročníka naučím mať rada pivo.

PS: A. má u mňa pusu na líce za to, že vie čo a ako povedať na správnom mieste.


1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

veru, vkuse je počuť ten buchot lôpt (vojejbalových, tenisových)..dobre sa to počúva takto v zatemnenej zaroletovanej miestnosti bez výhľadu (tak sa mi lepšie učí:)
Bilinka