8/21/2008

favourite mistake

Pred chvíľou jedenásť a úplné teplo vonku. Len to ružové tričko, veľa ľudí na zastávke a môj obľúbený autisticky sa kývajúci bezdomovec leží na lavičke a nevie zaspať, zatvára oči, otvára a pozerá okolo seba s tikom v dlani, ktorú rytmicky naťahuje. V mp3 Summer of 69 a zrazu tak nekonečne smutno, keď naňho pozerám, tá snaha o spánok a vypnutie. Zbehla by som do mekáča a doniesla papierové balenie kopy fastfoodového tuku. Tieto návaly náhlej sociatívnosti. Plus pesnička, ktorá mi pripomína Mi.
.
Myslím, že nám vôbec nie je jedno, keď tak stojím a pozerám na vás, neprítomné pohľady von oknom a okolo - všetci cítime nejako podobne.
.
Zajtra idem domov, hurá, aj s podierovaným uchom, v sobotu vraj narodeninový koláč, obľúbená torta (ešte stále tak trochu decko), večerná klebetáreň a trochu dní, keď sa o mňa stará dakto iný.

Žiadne komentáre: