8/14/2008

Teplo, túžba

S každým pribúdajúcim dňom sa presviedčam o správnosti toho čo viem, čo v danom momente síce nepomáha, no nakoniec sa vždy stáva pravdou. Tak ako bolo včera zvláštne a ťažko s rekapituláciami premietanými vo vnútri, akoby ktosi stláčal neviditeľné replay napriek mojej vôli. A potom bolo ráno a všetko dobre.
Všetko bolo najlepšie.
Zostala som v práci o dve hodiny dlhšie vlastne len preto, že mi niekto opäť otváral dvere dnu. Paradoxne človek, o ktorom som mala pocit pretvárky a vypočítavosti a ktovie možno sa mýlim a dnešný rozhovor bol iba výnimkou z pravidla. Začína sa mi páčiť to všetko, zoznamovanie s ľuďmi vo výťahu až po obed na ktorom sa veľa zasmejem. Takto nejako som to vždy chcela. Snáď tá numerologička nemala pravdu - a keby aj, ja to zmením:)

Toto toto toto počúvam cestou z práce, keď je mi dobre plus pocit, že pretancujem cestu do izby v zelenobieleych balerínach.

Žiadne komentáre: