11/22/2008

caramel macchiato

v rychlosti. som v prahe. je skvele. moj prvy sneh tuto zimu a este aj zahranicny. chvilu by som tu chcela zit. asi. vela sa smejeme, toto som ja, citit to medzinarodne presuvanie, mat pocit neustaleho posuvania, chodenia, spoznavania. rozumiet si s novymi ludmi. vidiet v kine skvely film [vicky cristina barcelona] zamilovat sa opat do bardema, pocut hanku vyspevujucu spanielske pesnicky. ludi okolo, peknych katalancov, aziatov, vela anglictiny. a zima, ciapka na usiach, farebny sal, vraj vyzerame uplne francuzsky. aj sa tak citime. a vela fotim, vsetko, najma ludi. este je tu coffee heaven, laska na druhu. nika vari vela jedla, smyka sa po ceste a vyska na vysokych opatkoch. a potom fascinacia metrom. ujom s rozbitou tvarou a zaschnutou krvou, dieta s hypnotickym pohladom, ktoremu padne auto, stary skareducky psik, horski muzi s windstopperovymi bundami. vela myslim na stenu, na to, ako v stredu pojdeme liezt a aka vasen sa z toho stala. v imaxe sme boli na u2, aj s mimozemskymi okuliarmi.
proste skvele.

5 komentárov:

Daily Whinger povedal(a)...

Vitaj v Prahe! Zda sa, ze si to vyborne uzivas. Parada.

verco povedal(a)...

Uzivala, ale uz som naspat. Bol to skvely vikend, taky uplny reset.
Chcela som ta vlastne spomenut v clanku, len som v rychlosti nestihala linkovat tvoj posledny post (velmi pekny). Tak aspon takto nepriamo odkazujem, ze sa mi pacil.

Anonymný povedal(a)...

cau verco!

super clanok, vyborny, skvely!

a tiez fotka, posles mi ju mailom?

bude mi robit vela dobrych pocitov :)

alafeta povedal(a)...

pekne, teple :D

alafeta povedal(a)...

pekne, teple :D