12/06/2008

Raňajky


Vravím Hanke, čo by som teraz chcela. Že croissanty, teplé mlieko na stole, červený kockovaný obrus, nejaká kniha a ja, všetko zašité niekde v Paríži, niekde v Barcelone, niekde kde sa hovorí rýchlo a zreteľne, kde by som sa mohla premávať v čiernej baretke, farebnom šáli a rukaviciach a dlhej sukni po uliciach. A bolo by šero, nedeľné poobedie, iba podpätky. Hotová scéna z filmu Za mraky. Celkom by ma napĺňalo servírovať kávu v zašitej kaviarni, mať pokoj. Žiadne slová, ľudia, chaos, stres.
Celkom nič, len vietor, parfém na zápästí a vlasy obtočené okolo prsta.
Plánujeme, plánujeme. Leto, Barcelonu alebo Anglicko. Len ísť proste preč, nasať energiu z nových ľudí a cestovania. Všetko bude. Vizualizujem:)

2 komentáre:

lussul povedal(a)...

a ja ze co ma znamenat ten caj a lekvar tam u mna :D

je to pekna predstava, asi prvy krat rozumiem tej predstave servirovat kavu a paci sa mi to.

vizualizuj aj nadalej, a hlavne si to nedaj vziat!

stereomike povedal(a)...

pekne, dal by som si ten croissant